Ahmet Selçuk İlkan yine şaşırtmıyor. Şiirlerinin hepsini beğenerek okuduğum nadir şairlerden. Çoğunun bestelenmesine şaşmamak lazım. Duygu ve düşüncelerini çok güzel yansıtıyor. Kalemine sağlık üstad...
Derler ki
Her aşkın gökyüzünde bir meleği varmış
Bir aşk bitince o melek ağlarmış
Ve bir yıldız kendini vurup
Sonsuzluğa kayarmış
Kaldır başını
Bak gökyüzüne
Şimdi bütün melekler yasta
Ve bütün yıldızlar sana "gitme" diye yalvarmakta
Sense
Hala içi boş kupkuru bir inatta
Bense
Hala resmini çiziyorum bu son mektupta
Ahmet Selçuk İlkan