·376 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2025 01:18 Savaş sırasında cephede kahramanca savaşan askerlerin geride bıraktığı ailelerin çektiği cefayı çarpıcı gerçekleriyle yazıya dökmüş malesef ki de yaşamış bir yazarımız. Her ayrıntı büyük bir hüzün yarattı bünyemde. Savaşı daha iyu idrak etmemi sağladı, savaş sırasında hayatta kalma mücadelesinde bir insanın neler yapabileceğini neler yaşayabileceğini çarpıcı bir şekilde yansıtmış, anlatmış, yaşamış.
Kitabı okuduktan sonra derin bir hüzün içerisinde kaldım. Yediklerimizden utanır oldum. Rabbim tüm şehitlerimize rahmetler eylesin.
Herkesin mutlaka okumasi gereken bir başyapıt.