·424 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2025 00:00 İlk kitaptaki macera Alex'in okula ve medoraya geri dönmesiyle devam ediyor. Güzel bir devam kitabıydi. Bu kitapseride önemli yere sahip olacak meyarinleri de tanıtıyor. Alex'in okuldaki eğitim sürecine de tanıklık ediyoruz ve bu eğitim kesinlikle hikâyenin akışına da katkı sağlıyor. Yalnız bu kitap diğer kitaplara göre biraz sönük gibiydi. Diğer kitaplarda daha önemli olaylar, savaşlar ,ters köşeler olacağı için sadece. Yine de gerçekten güzel, sıkıcı olmayan, akıcı bir kitaptı
!!Spoiler!!
Alex'in Avenin kanını taşıması ve güçlerini kullanabilmesi gerçekten çok iyidi. Bu kitapta Alex ve kaiden yakınlaşıyor ama Alex hala çocuğa karşı hislerini kabul etmiyor. Bunların olması biraz uzun sürecek gibi. Jordan ile dixin olması da çok iyiydi bence. Sonu kötüydü ama eminim Jordan'ı geri alacaklar.
Kaiden ve Declan'ın da bizim dörtlümüz ile daha yakınlaşmasını istiyorum nedense. İyi ekip olurlar.