Merhaba, çok güzel bir kitap ile geldim. Yazarın kitaplarını daha yeni yeni okumaya başlıyorum. Hande'nin en yakın arkadaşının abisine aşık olup geçirdikleri bir gece ile başlayan kitap, Kerem'in kaçması ve Hande'nin yaşadığı ağır ve acı olaylardan uzaklaşmak için gitmesiyle ilerliyor. Yıllar sonra ikili yeniden bir araya geliyor. Bu sefer Kerem, Hande'nin peşinde dolanıyor ve kendini affettirmeye çalışıyor. Güzel bir aşk kitabıydı sadece İpek'in olayı bana saçma ve gereksiz geldi. Araya sıkıştırılmış bir aksiyon gibiydi. Buna rağmen benim beğendiğim güzel bir kitaptı.