Merhaba, yine çok güzel anlamlı bir kitap ile geldim. Todi'nin zamanında sorumluluklarını yerine getirmediğinde yaşadığı sıkıntıları, olumsuzlukları gösteren bir kitap. Görseller ile desteklenerek bize anlatılmış. Oğlumun sevdiği bir kitap oldu. Sizlere de çocuklarınıza almanız için tavsiye ederim.