Merhaba, çok güzel bir kitap ile geldim. Hayvanlar ve sebzelerin arkadaşlığından yola çıkılarak yazılan bir hikaye. Acı biberin herkese fark etmeden kötü laf ederek uzaklaştırması ve sonrasında hatasını anlayıp herkesten özür dilemesini anlatan bir kitap. Görseller ile desteklenmiş ve ortaya harika bir kitap çıkmış. Oğlumun çok severek okuduğu bir kitap. Sizlere de tavsiye ederim.