Kitabı gerçekten ilk başta çok beğendim. Çok akıcı ve çok güzel gidiyordu. Konusu olsun yazarın yazısı bakış açısı olsun beni çok etkiledi ve soluksuz okudum. Aslında onda on verebileceğim bir hikayeydi ama sonu beni çok hayal kırıklığına uğrattı. Devam kitabı da olmadığı için bu son dedim. Hiçbir şey değişmedi ve o başta anlattığı hikaye çöp oldu. O yüzden üç puanı kırdım. Erdem YılıKim Liggett