6/10
·415 syf.··
2025 37. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2025 17:15
Tam wattpad tarzı çerezlik romantik komedi diye başladım beni rs ye sürüklüyordu bitsin diye zorla okudum böyle olacağını hiç düşünmemiştim kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu okurken öğrendim ama hitap etmedi hiç bir şekilde.Biraz daha küçükken okusam severim demiştim ama küçükken de okusam sevmezmişim.Birce nin hareketleri aşırı zorlamaydı saçmaydı(sürekli dil çıkarıp duruyordu MAL MISIN KIZIM SEN YAPMA ARTIK)Bircenin Barışa platonik olması bile bana hiç geçmedi aşkı hissedemedim sadece Barışın peşinden koştu sadece artı olarak Barışa çok üzüldüm yaşadıklarını hiç kimsenin anlamaması çok üzücüydü ve ilk kez dinazorlara ilgisi olan birisiyle tanıştım bu çok garip hissettirdi yani dinazor dan bahsediyoruz birilerinin bunu sevebileceğini hiç düşünmemiştim. Kitap okurken bana hitap edilmesinden nefret ediyorum(sevgili okur)gibi ve bu kitapta da bu vardı.Bana o kadar sıkıcı geldi ki bir türlü akmadı bit artık diye okudum güzel alıntılar vardı yazarın diğer kitaplarına şans verirmiyim emin değilim.Bir olay anlatırken başka bir yere atlaması da ayrı sinirimi bozdu.Neden sadece Bircenin hayatını dinledik Bensu ve Julidenin hayatını da çok merak ediyordum gizli kalan çok şey vardı.Çiçek SAÇMALAMAYI KES ARTIK YETER YETERRRR
Balkabağı ve TarçınBetül Güçlü · Ren Kitap · 20221,540 okunma
·
100 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.