“Bu kitabı bitirdim ve gerçekten kafam allak bullak oldu… Adem Kalay öyle bir şey yazmış ki, insan okudukça kendi hayatını, doğrularını, bildiklerini sorguluyor. ‘Acaba gerçek sandıklarım bana mı ait, yoksa bana mı böyle öğretildi?’ diye kendi kendime defalarca sordum. Kitap bitti ama aklım hâlâ bazı cümlelerde kaldı… Herkese hitap eder mi bilmem ama benim için çok iyi geldi. Bence böyle arada bazı kitaplar okumak lazım, insanı kendine getiriyor.”