Kassam Tugaylarının kaçırmaya çalıştığı fakat başarılı olamayınca geberttiği sifonist şerefsizin cenazesi.
Arkadaşı şöyle diyor:
"Gazze'den her geldiğinde evleri yıkarken ne kadar mutlu olduğunu anlatırdın"
• Şimdi cehennemde yanarken mutlu olsun bakalım..!!
Zulümle gülene, adalet gözyaşıyla cevap verir.
Sifonist arkadaşları onun Gazze'den döndüğünde yıkılan evleri, paramparça aileleri gururla anlattığını söylüyor.
O şimdi toprağın altına girdi.
Arkada kalan ise yakılmış yuvalar, yetim çocuklar, bir halkın acısı…
Adalet er ya da geç tecelli ediyor sabırla bunu bize gösterdi Gazze'deki mücahidler...
Zalim güldüğü yerde ağlar, mazlum ağladığı yerden doğar biz bunu biliyoruz.
"Zulüm ile abad olanın, sonu berbad olur."
Hz.Ali (r.a)