Sebastian Fitzek gerçekten çok başarılı bir yazar. Birçok kitabını okumuş biri olarak bu kitabını da çok beğendim. Ama şunu belirtmeliyim ki ilk 100 sayfa okuması gerçekten zordu hatta araya başka kitaplar dahi ekledim. Kısaca bahsetmek gerekirse: Olaylar özel bir psikiyatri kliğinde geçiyor. Ruh kırıcı verilen ve insanlara fiziksel bir şey yapmadan ölüm uykusuna sokan seri katilimizin hastaneyi hedef almasıyla. SPOİLER: O nasıl bir tersköşeydi Sophie hariç herkesten şüphelenmiştim. Sophie’nin gözünü bu kadar intikam bürümesiyle eski eşi ve diğer herkese zarar vermeye çalışması gerçekten çok korkutucuydu. Tabi biz uzun süre Brucke sandık ruh kırıcıyı ama olsun. Caspar (gerçek adı bu değil) gerçekten hafızasını yavaş yavaş hatırlayıp karısını da hatırlasa her şey baştan çözülürdü. Güzel bir kitaptı.