·400 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2025 16:37 Baştan sona aynı hisler yaşattı ve hep daha yoğun bağlanma hissi yaratacak bir anlatım şekli aradım durdum.
Konu taze ve güzeldi amaaaaa ben yine karakterlere takılı kaldım ya. İster Elspeth ve Kâbus'un arasındaki durum olsun ister diğer karakterlerin durumu (özellikle Elspeth ve Ravyn) beni tatmin etmedi :////
Tamam biliyorum; böyle bir kitapta daha derin karakterler ya da olaylar okumayı ummak boşuna olabilir ama kitap hiçbir iz bırakmadan bitti.
Sözün özü: karakterlerin arasında sevecek bir çekim (romantizmden bahsetmiyorum) bulamadım.
+Olayların akışı güzeldi.
+Kurgu çok zengindi.
Ya yazarın ilk kitabı olmasının acemiliği var üzerinde, ya da sadece iki kitaplı bir fantastik serinin ilk kitabı olmasının sorumluluğu.