Merhaba, bir önceki paylaştığım kitap ile aynı yayınevine sahip farklı bir kitap ile geldim. Kitabın konusu bir balığın yaptığı kahramanlığı, becerilerini anlatıyor ama görsel olarak yine beğenemedim. Çizimlerin üstünde çok çalışılmadan basılmış bence bazı görseller o kadar kötü ki oğluma hiç göstermedim.