·716 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2025 20:11 Serinin ilk kitaplarından alıştığımdan mıdır nedir bu kitapta sanki daha az olay oldu. Objektif olarak bakıldığında mükemmel bir kitap diyebilirim fakat aksiyon normale göre azdı. Aefe’nin bölümlerini okumak kitap için gereksizdi, karakteri sevmememle alakası yok bu tür serilerin final kitabında artık karakterin geçmişine ve gelişimine çok önem verilmemesi taraftarıyım. Yazarın tarzı riske yatkın olsa da risk almaması beni azıcık hayal kırıklığına uğrattı çünkü finali hiç kimsenin ağrına gitmesin tadında yazılmıştı. Tabi bunlar kitabın bana göre eksik ve kötü yanları yine de tüm bunlara rağmen okumaktan hiç sıkılmadığım ya da pişman olmadığım bir seri oldu. Max ve Tissa karakterleriyle tanıştığım için çok mutluyum, ayrıca yazarın kalemiyle de ilk tanıştığım seri oldu. Daha iyi olabilir miydi, evet belki ama böyle bile seriye yakışır bir son olmuş devam edip etmemekte kararsız kalanlar hiç durmasın çıktığı gibi aldım yavaş yavaş okumaya çalıştım. Karakterlere veda etmek benim için çok zor oldu ama iyi ki de başlamışım dediğim bir seriydi kesinlikle öneririm.