Bookstagram hesaplarında çok övülmesi üzerine aldım ama iyi bir pr çalışması olduğunu düşünüyorum sadece.
Kitap bir sözlükle başlıyor. Mekan, zaman, karakter tanıtımları içeriyor. Yeni bir evren kurmuş yazar. Bu beni aşırı heveslendirdi başlarda. Dili çok güzel. Söylenildiği gibi ağır ağdalı bir dil yok, ama hızlı hızlı okunacak kadar basit de değil. Cildine, yan baskısına da ayrıca bayıldım. Ejderhalar, periler… aslında konusu güzel ancak olayların gidişatı beni pek tatmin etmedi. Sürekli bir olay var aslında bir şey yok. Sürekli ne olacağını bekliyosunuz ama bi şey olmuyo :D 2.kitabı çıktığında alır mıyım, meraktan alırım evet ama övüldüğü kadar sağlam bir kitap değil.