Bu kitabın psikolojik gerilimden daha çok psikolojik rahatsızlık yarattığını düşünüyorum. Kısaca bahsetmek gerekirse kitabımız 2 kız kardeşin bakış açısından anlatıyor geçmişten bugüne diyebiliriz ( belirli bir zaman skalası yok) . İkiz olan bu kardeşlerden birisi Fern birisi Rosedur. Fern’in zihinsel bir engeli vardır ve bugüne kadar Rose onu koruyup kollamıştır. Rose’un çocuğu olmuyordur ve kız kardeşi onun için bir bebek doğurmayı tercih ederse olaylar ne kadar karışır? Spoiler: Düşük puan verdim çünkü ilk 100 sayfa da can çekiştim en azından Rose’un bakış açısından okurken . Fern’in bakış açısı da çok yorucuydu sürekli kendisiyle çelişen bir kişiliğe sahipti. Bu kadar zaman Fern’in sorunlu taraf olduğunu düşünüp Rose’n çıkmasıydı şaşırtıcı mıydı ? Evet öyleydi ama yeterli değildi. Kitap yavan bir tada sahip sizi alıp inanmıyorum modundan çok üzüldüm moduna sokuyor. Dram temasının daha ağır bastığını söyleyebiliriz. İlgi açlığının insanda yarattığı sorunların birebir özeti olan Rose kitabın sonunda bile bebeğim diye bahsederekten tek kişilik savaşına devam ediyor. Bu da 2. Bir kitap etkisi yaratıyor şahsen gelse bile okuyacağımı sanmam. Yorucu bir kitaptı. Okumak isteyenler şans verebilir( özellikle de dram sevenler).