Yazar, klasikleşmiş doğu/batı ya da alafranga/alaturka çatışmasını hafif şekilde mizah katarak akıcı bir dille işlemiş. Karakterlerin ana konuyla uyumunu beğendim ancak doğu kültürü övülüp batı kültürü yerilirken yazarın tekdüze konular üzerinden çıkarım yapması fikirsel çatışmanın zeminini yavan bırakmış. Yine de okumayı tavsiye ederim. Ne de olsa Ahmet Mithat Efendi…