Kitabı çok önceden okumuştum ama hatırladığım kadar söyleyecek olursam kızın hem insan hem de bir ayı olması çok garipti(tahminimce). Kızın ilk olarak ayakları ayıya dönüşüyordu (sanırsam). Neyse kitap hakkında tek hatırladığım bu (o da şüpheli hrbjebrnr). Ama güzel kitaptı sadece düşündüğümden daha fazla uzun sürmüştü bitirmem.