Kitabın ismini başta Karanlık Bir Gece sanıyordum.
Neden ben de bilmiyorum. Kitap karakterlerinin isimleri yabancı ve ben karakterlerin cinsiyetlerini kavrayana kadar zaten kitabın yarısını bile geçmiştim. Neyse onu da hallettik şükür. Olaylar bir zamandan sonra hareketlenmeye başlıyor ve macera ile gerilimin harmanlandığı bir olay yaşıyorsunuz (yani şahsen ben yaşadım). Kitabın sonunda Ren'in intikamını alıp almadığını göstermedi yazar (neden mesela?!). Ve evet shipim tuttuu. Okuyun arkadaşlar, güzel bir kitap.