Doğru zamanda okunursa üst level bir kitap… ama zamanlamayı ayarlayabilmek de çok mühim. Ankara’da evimde günlük okuma rutini içerisinde okusam büyük ihtimal beğenmeyeceğim fakat Filyosta deniz kenarında okurken herkesin birden fazla hayatı olduğuna fazlasıyla inandığım evrede beni derinden etkiledi… yazarın kozmik düzenle ifade ettiği kavramlara cüzi irade gözüyle bakarak okuyunca da iyice beğendim
Sahi yaşamak için yüzlerce seçeneğimiz ve seçenekleri değerlendirmemiz sonucu pişmanlıklarımız her daim yok mu.. kitap tam da bunu hatırlatıyor okurken
Gece Yarısı Kütüphanesi