Kitabı muhtemelen gerilim ve polisiye tarzını sevdiğim için 6 yıldız verdim bu tarz kitaplara zaten sıcak değilseniz sevmeyeceksiniz.
Kitabın ilk başı çok yavaştı bi 150 200 sayfa kadar o yüzden pek sevemedim yazım tarzıda çok iyi gelmedi. Ve yazarın zorla gözümüze soktuğu bir karakter vardı oraya çok gereksizdi donundaki katilide tahmin ettim ama ne alaka yani de oldum. Çok iyi değildi sondaki kısımlarda gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Arkadaki bize sunulan kitap tanıtım kısmıda ne alakaydı. Bu yazarın başka kitabını almam sanırım yazım dilinden ötürü. Ne Yaptığını BiliyorumAlice Feeney