Uzun süre etkisinden çıkamadığım bir kitap. Analizleri, yaklaşımları beni gerçekten derinden etkiledi. Makineden çıkmış çamaşırın silkelenip asılması gibi silkeledi beni. Belirli aralıklarla tekrar tekrar okunması gerek diye düşünüyorum. İlk okuyuşumda eminim kaçırdığım çok şey olmuştur. Sevmek eylemini bir matematik denklemi çözer gibi çözmüş ama insan maalesef duygusal bir varlık farkındalığı arttırmak güzel ama sürekli bu bilinci korumak zor.