·344 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2025 02:39 300 sayfa saçmalık okuduktan sonra tsunami gibi vuran son 30 sayfa diyorum! Yok artık cidden oha falan oldum. Kenji öldüyse yakarım bu gezegeni yakariiiiiim. Resmen yazar 3.kitaptan sonra aklına gelenleri çiziktirmiş. Ki zaten bu cahillikle başkomutan olmuş olması o kadar saçmaydı ki kendimi parçaladım oraları okurken... Aaron hala acayip ofsayt bir karakter... Gözlerimin hakkını ödeyemegecegim. Gerçekten bak. Neyse koşarak sonraki kitaba geçiyorum.