Hayatım boyunca “ya başka bir hayatım olsaydı?” sorusunu defalarca sordum. Bu kitapla anladım ki, her olasılığın içinde yine kendimizi taşıyoruz.
Gece Yarısı Kütüphanesi, seçimlerimizin ağırlığını, pişmanlıklarımızı, keşkelerimizi yargılamadan kucağına alıyor ve tüm o olası hayatların içinde, yaşadığımız hayatın aslında ne kadar değerli olduğunu fısıldıyor.
Matt Haig’in anlatımı yalın ama etkileyici.
Beni ağlatmadı, ama içimi titretti. Birçok satırında durup düşündüm, bazılarını defalarca okudum.
Kendini kaybolmuş hisseden, keşkelere saplanan herkesin bir gün bu kütüphaneye yolu düşmeli