8/10
·336 syf.··
2025 38. kitabı
galiba ilk defa fin edebiyatı okudum.özellikle yaz için yormayan,ama kendinden herkesin bir şeyler bulabileceği güzel bir kadın hikayesi.yer yer günlük gibi,yer yer içine girip ülke ülke geziyorsunuz.en sevdiğim kesinlikle yazarın dili oldu;çok güzeldi,çok hafif,usul usuldu.hiç yorulup sıkılmadım okurken.belki çok ağır bir şey anlatıyor,ama bunu hafifçe,bir o kadar da vurucu bir şekilde yapmış;tetiklemeden.başka kitaplarını da okumayı isterim çokça beğendim.
Böcekleri Seven KadınSelja Ahava · Timaş Yayınları · 2024280 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.