galiba ilk defa fin edebiyatı okudum.özellikle yaz için yormayan,ama kendinden herkesin bir şeyler bulabileceği güzel bir kadın hikayesi.yer yer günlük gibi,yer yer içine girip ülke ülke geziyorsunuz.en sevdiğim kesinlikle yazarın dili oldu;çok güzeldi,çok hafif,usul usuldu.hiç yorulup sıkılmadım okurken.belki çok ağır bir şey anlatıyor,ama bunu hafifçe,bir o kadar da vurucu bir şekilde yapmış;tetiklemeden.başka kitaplarını da okumayı isterim çokça beğendim.