9/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
Çok beğendim ve hüngür hüngür ağlaya ağlaya okudum.Bana kendi dertlerimiz yanında yaşamdan vazgeçmek üzereyken öyle insanların da "var" olduğunu hatırlattı. Ben özellikle Joe ve Enda'ya Marie adına teşekkür ederim.Onu,ellerinden tuttuğunuz için,eminim gurur duyuyorsunuzdur
Hiç Kimsenin ÇocuğuMarie Balter · Hayykitap · 0144 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.