Çok beğendim ve hüngür hüngür ağlaya ağlaya okudum.Bana kendi dertlerimiz yanında yaşamdan vazgeçmek üzereyken öyle insanların da "var" olduğunu hatırlattı.
Ben özellikle Joe ve Enda'ya Marie adına teşekkür ederim.Onu,ellerinden tuttuğunuz için,eminim gurur duyuyorsunuzdur