Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 16 Temmuz 2025 23:17 Bu kitap,aydınlanmak için karanlıkla barışık olmam gerektiğini hatırlatan bir bildirim gibiydi.
Yorgun kafayla okunacak bir kitap değil,aksine çok fazla düşünme ve anlamaya yönelik ilgi gerektiriyor.Karamsar bir kitap gibi gözükse de çok da değil.
Okuduğumuz şey bir deniz kaptanının anıları/hikayeleri,tabi ki kendi ağzıyla olduğu için karakter yoluyla yazarın düşüncelerine de erişmiş oluyoruz.
Okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim,belki kendinizden bir şeyler bulur veya kendinizde olmayan bir şeylere kavuşursunuz,keyifli okumalarr☆