Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır, yılan beni ısırmıyor diye kimse yalnız değil,ancak burada kaliteyi bozan insanlar var, üslubu bozuk, kişiliği gelişmemiş, bunlardan birşey bekleyemeyiz değil mi?Mücadele topyekun olmalı Mikail hocam,bu arada size de çok geçmiş olsun, severek takip ediyorum