·194 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2025 23:23 Fatma Bayram hanımefendi sohbetleriyle dikkatimi çeken biriydi. Ben de hem kendisinin düşüncelerini daha iyi anlayabilmek ve sohbetlerini pekiştirebilmek amacıyla bu kitabı aldım. Kitap başlarda çok güzeldi. Fakat sonradan biraz sıkıcı hale geldi şöyle ki kitap sanki farklı cümlelerle aynı şeyleri anlatmaya çalıştı. Sohbet havasında da yazıldığı için sanırım bazı yerler dikkatle incelenmemiş. Kitap özellikle bir ayetin üzerinde duruyor. Bence bu çok güzel bir durum. Onun dışında bu tip metinleri çok fazla okuduğum için bana farklı bir bakış açısı kazandırdığını düşünmüyorum. Kitabı beğenip beğenmemek konusunda biraz kararsız kaldım. Ama son sayfadaki yazıda güzeldi. Sohbet tarzında kitaplar okumak istiyorsanız ve bu tür kitaplar okumakta yeniyseniseniz öneririm. Onun dışında kalan okurlara pek önereceğimi düşünmüyorum.