Hikaye hızlı başladı, gardı düşürdü ve sonunda gol attı demek yeteri kadar açıklayıcı sanırım. İlk başlarda asıl olaylar devam edecek gibi ilerlerken, kızların katliamdan sonraki hayatlarına çok uzun süre devam ediyor kitap. Hatta bazı yerlerinde ‘yeter artık şu geçmişe gel’ dediğim oldu. Ama son 150 sayfa için bile okunur kitap o derece. Son sayfalara kadar sakın olayı çözdüğünüzü sanmayın. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Gerilim tam kıvamında.