·320 syf.····Okunma: 18 Temmuz 2025 20:28 Kitap baştan sona kadar gizemini korudu. Hatta sonunda hala korumaya devam ediyordu çünkü şimdi bile kafamda tam oturtamadım neler olduğunu. Bittikten sonra kavramak için kendime uzun bir zaman vermeme rağmen.. Ama goodreads yorumlarında gördüğüm gibi gerici ya da korkutucu olmaması beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Sanırım yakın zamanda bir platforma film olarak gelecekmiş, izlediğimde sonunu kafamda oturtmayı umuyorum.
///spoiler///
Yani kitap boyunca kötü ruhlar, paranormal şeyler mi vardı diye anlamaya çalıştım. Hala emin değilim. Gerçekten her şeyin olmasını sağlayan kötü ruhlar mı vardı yoksa sadece Thomas tüm bunları ayarlayacak kadar psikopat bir manyak mıydı? Ama öyleyse de amacı neydi? Eve diye biri var mıydı ki sanırım son sayfadan anladığım üzere kız arkadaşı onu arıyordu?? E peki o zaman Emma nereden çıktı, nasıl herkes onun Emma olduğuna inandı??