#yorum
Sade ve derin bir kitabın daha sonuna geldim. Yekta Kopan ilk defa okudum. Çok sakin anlatım tarzı var, bir o kadar da derin. Sıradan gibi görünse de beklentimi düşük tutarak başladığım için ben beğenerek okudum. Daha çok iç dünyaya odaklı kitapları pek sevmem aslında ama bu güzeldi. Herkes sever mi bilmem, karar sizin.