ilk kitabı çok sevmiştim ve ikinci kitabı okumak için de yazı bekledim.o kadar seviyorum ki mafalda’yı,onun dünyasını,kiraz ağacını ve tabii ki filippo’yu!mafalda,ne kadar on üç yaşında küçük bir kız olsa da,hayatta hepimizin sahip olduğu dertleri var.arada bir tökezlese de aynı pozitiflikle hayatına devam ediyor.yazarın dili çok güzel,saf ve anlaşılır.okumayan varsa bu seriye kesinlikle bir şans versin.üçüncü kitabı da yine güzel bir zamana bırakıyorum ve okumak için sabırsızlanıyorum.