Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2025 12:18 Reenkarnasyon inandığım ve ilgilendiğim bir konudur, bu yüzden bu kitaba büyük bir umutla başlamıştım ancak okuduktan sonra anladım ki benim beklentim daha farklı bir yöndeymiş. Kitapta reenkarnasyon daha mizahi bir üslupla ele alınmış, en basitinden baş kahramanımız ölüme aşık. Üstelik mecazi anlamda bir aşk değil bu. Ölüm de bildiğimiz ölüm değil zaten, ete kemiğe bürünmüş kadın suretinde bir ölüm.
Ben ise daha gerçekçi ve dramatik bir hikaye beklemiştim. Bu yüzden beklentimi karşılamadı. Aslında tek sorun hikayenin üslubu ve tarzı da değil, anlatımında da biraz kopukluklar vardı sanki. Hikayenin zaman akışını takip etmekte zorlandım. Milo'nun ne zaman hangi hayatı yaşadığı, ne zaman ölüp ne zaman dirildiği biraz karmaşık bir şekilde anlatılmış. Oysaki çok daha düzenli bir zaman akışı oluşturulabilirdi. Kısacası daha yüksek potansiyele sahip bir hikayenin biraz harcandığını hissettim. Yine de reenkarnasyon temalı neredeyse başka hiç roman olmadığı için tercih edilebilir.