puanım 4-4,5 arası. ve bence muhakkak her çocuk özellikle anaokulu-ilkokul çocukları okumalı. insanların hırçınlığı altında kırgın, yalnız, küçük bir çocuk duruyor. maalesef bunu hem kendimizde hem başkalarında gözlemlerken unutuyoruz. yine aynı şekilde, hem kendimizi hem de başkalarını unutuyoruz