10/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 19 Temmuz 2025 00:00
Bir kitaba 10 puan vermek benim için cidden önemli bir şey. Aynadan Geçen Kız serisine bu kadar aşık olacağımı bilmiyordum. Kış Nişanlılarından sonra korkmuştum açıkçası. İkinci kitapların hep beklentilerimi karşılamadığı bir okurum ama daha iyisi olabileceğini düşünmemiştim. Kendimi karekterlere o kadar verdim ki hepsiyle bütün hissediyordum okurken. Yazarın anlatım dilini çok seviyorum, ilk başta alışılmışın dışında bir dil gibi gelmişti ama şimdi bağımlısı oldum. Kitapta en sevdiğim şeylerden biri de karakterlerin mükemmel olmaması, diğer kurgularda alıştığımız mükemmel erkekler ve kadınlar yok. Üçüncü kitabın çıkmasını beklemek bir ölüm gibi hissettirse de çıkmasını beklemeden okuduğum için pişman değilim (yaklaşık on ay beklettim). Serinin herkese hitap edebileceğini düşünmüyorum ama benim son yıllarda okuduğum ve tarzıma uyan tek seri.
Ayışığı'nın KayıplarıChristelle Dabos · İthaki Yayınları · 202456 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.