COKKKKK IYI KESKE CANIM COCUKLARIMI HEPSINE SARILABILSEM. vol 8e kadar okudum ve gercekten her volume bittiginde su ustundeki her seyi yirtan wolf memei var ya ona donustum saka gibi canim kizlarim. bi de ogretmenleri de orada ig tam vol 8den sonra her seyi daha fazla alt ust olucak biliyorum ama napalim harika cadilar cok buyuk faniyiz