İNSAN NE İLE YAŞAR 10/8
asiri akici,asiri sade ve anlasilir,okumasi cok kolay,zevk veren bir kitapti icerisindeki hikayeler insanin hayati hakkinda ogutler verici,hayat hakkinda bilinc sahibi olmamizi fark ettiren ve vurgulyan bir kitapti.o kadar kolay okunuyodu ki gilmore girls playlist acip kitabimi okudum cok eglenceliydi.ama extra olarak etkileyici uzerinde durul dusundurucu bir konu yoktu basit ama keisnlikle ikunmasi gerekn bir kitapti