·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Temmuz 2025 20:59 Merhaba veronika her istediğine sahip görünen renkli bir yaşam süren yakışıklı erkeklerle gezip tozan genç bir kadın olmasına karşı mutlu değildir yaşamında bir şeylerin eksildiğini hissetmektedir başarısız bir intihar girişiminin ardına kendini bir akıl hastanesinde bulur üstelik bir çok kısa bir ömür kaldığını Öğrenir kitabımızın konusu böyle benim çok merak ettiğim ve heyecanlandığım bir kitaptı konu içeriği beni çok heyecanlandırıyordu ve gerçekten de okuduğuma dediğine inanıyorum gerçekten çok güzel bir yazım şekli anlatımı o kadar güzel vardı ki içinde dört tane de karakterlerimiz var içlerinde onların da hayatlarını nasıl baş ettiklerini nasıl bu durumlara nasıl bir travmaları olduklarını görüyoruz hayatımızda eskide bir şeyleri bırakamadığımız o eksik yanlarımımızdan zamanla nasıl yaralar aldığımızda ve bunlardan dolayı nasıl da depresyona girdiğimizi görebiliyoruz hayatın ne kadar önemli olduğunu ve başkalarının düşünceleri ile değil de kendi isteklerimizi göre yaşamamız gerektiğini bize anlatan güzel bir kitaptı en çok kendime erkek karakter Eduart karakterine yakın gördügümü söyleyebilirim gerçekten hikayesi beni çok etkilemişti kitap yetişkin okurlar içindir.