7/10
·280 syf.··
2025 37. kitabı
Selam Yeni kitabımla #iyiniyetimdencokşeykaybettim geldim. İnsan her zaman uyumlu olursa ve evet derse her şeyin yolunda gideceğini en çok sevileceğini düşünür. Sevgi ihtiyacı insanı çoğu zaman yanlış seçimlere ve yanlış hayatlar yaşamasına sebep olur. Kitabımızın kahramanı piraye yaşadığı kayıplardan sonra kendine bir yol çizmiş çizmiştir. Ama her güzel şeyinde bir sonu vardır değil mi onun güzelliğini gölgeleyecek kişide Cengiz denen üç kâğıtçı olacaktır. Cengiz Allam edip kullem edip Pirayeyi kandirip onunla evlenir.Her ihtimali güzelliğe aşka yormaya çalışan piraye, en derin yaralarını bu süreçte alacaktır. Etrafında sürekli manipülasyona uğrayan piraye iyice bilinmezlipin içine çekilir ve bu süreçte ona destek olan tek kişi hem cinsi mehtaptır. Düşününce bu yapıların içinden kaç kadın geçti kaç tanesi yenildi ve kaç tanesi hayatını baştan yarattı. Ümidim her zaman bu manipülasyon düzeninde yaşananlara karşı ayakta dimdik kalan kadınların olması. Ve geçmişini düşününce #iyiniyetimdençokşeykaybettim dese de kendi krallığını tekrar kurabilmesi. Dallarımı kırmam yetmezmiş gibi bir de yakardım. Yeter ki yanımdakiler her daim yeşil kalsın...” “Bazı düşüşler yanında kimin olup olmadığını görebilmen için evren tarafından oluştur İnsanın sevdiği küçük şeylerden vazgeçmesi büyük kayıplarından daha zormuş, onu anlıyordum. @bahar__ensari @kanonkitap Semra #engelsizokurlaokuyoruz
İyi Niyetimden Çok Şey KaybettimBahar Ensari · Kanon Kitap · 202518 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.