Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2025 23:38 Biraz araştırdım ama yazarı daha önce okumamışım. Nasıl kaçırdım ya? Oysaki kalemi tam benlik! Normalde #istanbul 'a geldiğimden beri istediğim performansta kitap okuyamıyorum. Neyseki seçtiğim kitaplar hem bu sıcak havalara hemde aile evine uygun kitaplar oldu. Akıp gidiyorlar. Gonca kızım ben senden razıyım! Direk bu şekilde yoruma başlıyorum. Okuyanlar ne demek istediğimi çok iyi anlayacaktır. Sizleri Gündüz ailesiyle tanışmaya davet ediyorum. Ana karakterimiz Gonca, altı kardeşin arasında ortanca olanıydı. Hani şu her ailede olan bir deli divane vardır. Gonca tam da o kişiydi. Hikayemiz bir platonik aşk hikayesi. Ancak Gonca aşkı öyle acı yanıyla yaşamıyor. Güzel ve eğlenerek seviyordu. Arkadaşlıktan aşka evrilen bir süreci okuyoruz. Gonca kızım ben senden hep razıyım! Kitabı okurken hep bu cümle kafamdan geçti. Gonca biraz benim gibiydi. Belki de o yüzden bu kadar çok içten hissettim bu duyguları.
Yekta bir kızdım ama sonra o kadar güzel toparladı ki barıştık. Kitaptaki ortam o kadar sıcacık ki ben tüm karakterleri ayrı ayrı sevdim. Bu yazarda en sevdiğim detaydı. Tüm karakterleri bizim ailenin evlatları gibi yazılmıştı. Yan karakter çiftler bile çok samimiydi. Normalde #slowburn hikayeleri okumak beni yorar ama gelişen ilişki o kadar verimliydi ki hiçbir şekilde sıkılmadım. Tek kitap olması ve her detayın yerli yerinde olması da çok güzeldi. Hale ve Doğu benim favori çiftim oldu. Ya sizi yerim! Ne tatlıydınız siz öyle. Bekir benim yüreği yangın adamım. Hani şu dışarıdan umursamaz serseri olan ama içerde yangınlar koparan o kişiydi. Aile ortamı, insanlık.. Yani ben gerçekten bu kitabın içinde yaşamak isterdim. Seviyorum ya böyle sıcak hikayeleri. Yalnız tam mevsimin kitabıydı. Sıkmadan bir kaç saate bitirebildim. Argolu bir anlatıma sahipti. Lakin bu beni rahatsız etmedi. Yinede okuyacaklar için söylemek istedim.