Puan vermedi·102 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2025 19:17 Bana da tavsiye üzerine hediye edildi, yazarı met edilerek verildi aslında yorumumu da beklendi bu konuda.
Yorum yapmak gerekirse harfler biraz küçük dolayısıyla okurken yoruyor.
İlk başta bir heyecanla nefes al okudum fakat yarasına gelince artık biraz sıkılmaya başladım kitap hacimsiz olmasına rağmen oldukça zor bitirdim.
İki kişinin aşkı ortada var fakat öyle çok yaşanmış bir aşk yok.
Daha çok duygu ve durumlarını anlatan bir eser olmuş evet bazı ifadeler oldukça güzel acıklı cümleler var onları zaten alıntı olarak paylaştım. Fakat Hani birisi derse Yani bir kitap önerir misiniz gibisinden, öyle mutlaka okunması gereken bir kitap diye önermem.
Örneğin çok basit bir yiyecek yersiniz ama tadı damağınızda kalır hep anımsarsınız bu o şekilde bir eser değil dolayısıyla önermiyorum.