·376 syf.····Okunma: 24 Temmuz 2025 00:18 Kitabın başlarını oldukça sevdim ve elimden bırakmadan okudum ama kitabın neredeyse 2/3'ünün +18 sahnelere ayrılmış olması beni fazlasıyla sıktı. Atlaya atlaya okumak zorunda kaldım. Ayrıca (spoiler uyarısı!) sondaki ayrılma sahnesi klişenin de ötesindeydi. Ana karakterin, aşık olduğu kişiyi koruma amacıyla ondan ayrılıp daha beter üzme mevzusunu asla anlamadım, sevmedim de. Okurken de içim daralır zaten. En sondaki espirili konuşmalar beni kitaba bir tık daha yaklaştırdı ama yine de yetersiz kaldı. Kısacası benim için ortalama bir kitaptı.