bir oturusta bitirdim. Frederik Peeters’in otobiyografik cizgi romani. HIV pozitif bir kadin ve oglunun yazar ile kurdugu hayati anlatiyor. kitap insana daha duyarli olmayi ogretiyor diyebilirim. ayni sekilde hastaligin hayati ele gecirmesine izin verilmediginde ne gibi guzelliklerle karsilasildigi goz onune seriliyor. cok sevdim :)