Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2025 00:00 Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Hikayeler o kadar güzel betimlemelerle kurgulanmışki, bayıldım. Aslında birbirinden bağımsız kurgulanan bu hikayelerdeki nüanslar, hikayelerin arasında sanki farklı zamanlardan kesitlerle bir bütünlük sağlanıyor düşüncesi doğurdu bende. Öyle aforizmalar varki; hikaye nasıl başladı, neden bitti diye düşünmeye başlayamadan sizi etkisinde bırakıyor.
İyi olmanın gerçekte ne olduğunu sorgulatıyor. Gerçekten saf iyi var mı? Ya da saf kötü !