El-Cevap, siz ne düşünüyorsunuz.?
Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz, şahsen ben böyle düşünüyorum.. Evet , dememin sebebi: Çoğu kişiye göre bi “ Evet ya da Hayır” demek ile geçiştirilecek bir soru olduğundan. Ama devamından da eklemek istediğim bu. Evet içimizde bir şeyi isteyip istemediğimiz zaten oluşur ama ona hazır olup olmadığımızı karşımızdaki kişi de belirliyor bence , çünkü tek kişilik değişik çift kişilik bi yol. Benim evetimi “ hayır “ada çevirebilir “hayr” da ..
1000Kitap
·1 alıntı·
136 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten güzel sorular geldiğinde , erinmeden , hatta aklıselim olmayı bekletip, öyle cevaplıyorum ve seviyorum da . O yüzden ZAqa ‘dan ;had , hudud, saygı ve sevgi( insani sevgi, saygıdan karnaklı bi sevgi ) çerçevesinde sorulan soruları hep böyle cevaplamaya çalışıyorum.