·282 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2025 13:55 (spoiler) Kitap başkarakter Nora'nın pişmanlık ve keşkelerinden dolayı yaşamak ve ölmek arasındaki kararsızlığıyla başlıyor. Gerçeklikten uzak bir kütüphaneye düşüyor ve Bayan Elm ile burda tanışıp pişmanlıklarının, keşkelerinin olduğu hayatları yaşamaya başlıyor. Olay bunun üzerine kurulu. Verilmek istenen mesajı beğendim ancak kitabın bu kadar beğenilmesini biraz abartı buldum. Eminim ki hayata bakışınızı çokça değiştirecek, keşke derken düşünecek raddeye geleceksiniz ancak dili açısından biraz basit buldum. Hiç yormayan, gayet anlaşılır ve kolay bir dili vardı. Yazarla tanışmak için harika bir kitap onu diyebilirim