Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2025 16:54 Kitabı bitirir bitirmez bu öfkeyle birkaç satır yazmak istiyorum. Kitapta yaşananları ancak günümüzde dile getirip toplumu bilinçlendirmeye çalışmamız çok ironik. Hani bir laf vardır birine yanlışını söylersin ama o senin onu sana söyleyiş tarzına takılır ama yanlış ortada kalır konu başka yerlere gider. Bu kitapta asıl bahsedilmesi gereken kişi ve kişiler sadece isimleri ile geçiştirilmiş. Velhasıl sebeplerden çok sonuçların üzerine yazılmış bir kitap. Bir kadın tarafından yazılmasıda ilginç. Yayınlandığı dönemde nasıl karşılanmış çok merak ettim. Avrupa eğitim görmüş yazarımız ablasından da biraz etkilenseymiş keşke.