Kitaba başlıyorum ama aşırı endişe içerisindeyim. Son zamanlarda aşırı gıcık oldum bu kitabın adına hesaplar açmalar abartmalar falan yüzünden evet Damla'yı severim ama yazarı seviyorsun diye kitap hakkında olumsuz düşüncelerini belirtmeyeceksin diye bir şey yok