·196 syf.····Okunma: 26 Temmuz 2025 13:09 animede hatırladığımın aksine makita'yı okurken daha sempatik buldum. sanırım bunda sesini duymamış olmamın payı yüksek. onun için bir tık üzüldüğümü de söyleyebilirim ana karaktere aşık olma gafletinde bulunan her yan karakterin hazin sonunu yaşıyor. kou için de bir yandan üzülüyorum yaşadığı şeyler ve suçluluk duygusu çabuk yok olacak şeyler değil ama futaba'ya verdiği öğütleri artık kendi üstünde de kullanmaya başlarsa aydınlık günler yakındır